News, Gaming News

من الواضح إن Godfall هتتوفر على PS4

من الواضح إن Godfall هتتوفر على PS4

على الرغم من إن لعبة Godfall محققتش أفضل نجاح من حيث المبيعات والتقييمات إلا إنها كانت واحدة من حصريات الإطلاق المميزة لمنصة Sony PlayStation 5 واستعرضت قوة الجيل الجديد بشكل كويس جداً.

في الوقت الحالي عشان تجرب اللعبة تقدر تشتريها على PS5 والـ PC فقط ولكن من الواضح إن اللعبة هتصدر على PlayStation 4 كمان. إمبارح لجنة PEGI الأوروبية شاركت بتقييم عمري جديد للعبة Godfall والمرة ديه التقييم العمري كان على منصة PlayStation 4، اللعبة المفروض هتصدر على منصات تانية غير PlayStation 5 خلال 12 مايو القادم عشان كدة من الواضح إننا  هنشوفه ا على PlayStation 4 ومن المحتمل منصات Xbox كمان !

واحدة من الألعاب التانية الي انا واثق إنها تقدر تشتغل بدون مشاكل  على منصة  PlayStation 4 هي Demon’s Souls خاصةً وإن إستوديو Bluepoint Games بدأ تطوير اللعبة على الجهاز اصلاً وبعد كدة التطوير اتنقل على منصة PlayStation 5 عشان كدة في احتمال انها هي كمان تصدر على PS4.

على العموم تابعونا على  السوشيال ميديا عشان تعرفوا اخر الاخبار :

Website: www.gamezawy.com
Facebook: www.gamezawy.info
Instagram: www.gamezawy.co
YouTube: www.gamezawy.club
Telegram: t.me/gamezawyco

author-avatar

About promidoz

Editor-in-Chief. About 5 years of experience in Gaming Journalism with more than 13k news written, tens of articles, video scripts and reviews. A hardcore gamer that loves a challenge.