الأخبار, عن الألعاب

التفاصيل الأولى عن لعبة Outlast Trials

blank

إستوديو Red Barrels أصدر امبارح العرض الرسمي للعبة The Outlast Trials والنهاردة بنشارككم بكل التفاصيل  الي محتاجين تعرفوها عن اللعبة. القصة

” تأخذ مكاناً في الحرب الباردة حيث يتم تجنيد فئران تجارب من البشر بشكل لا إرادي من قبل شركة Murkoff لإختبار الطرق المتقدمة في غسيل الدماع والتحكم في العقل. في عالم خالي من الثقة وممتلئ بالخوف والعنف، سيتم تحدي أخلاقك وسحق عقلك وإختبار قدرتك على التحمل. كل ذلك بإسم التقدم والعلم والربح. “

هتصدر The Outlast Trials في 2021 مع دعم لتجربة اللعب الجماعي، ده معناه إنك تقدر تلعب اللعبة مع أصحابك CO-OP وتخوضوا التجربة مع بعض ولكن لو انت زيي وبتحب تترعب بأفضل شكل ممكن فأكيد هتفضل التجربة الفردية، اللعبة بتتيح لك إمكانية تجربتها بالطريقتين.

لحد دلوقتي تم تأكيد الإصدار على منصة الحاسب الشخصي ولكن طبعاً نتوقع إنها هتصدر برضو على أجهزة الكونسول  PlayStation 5 و Xbox Series X و Nintendo Switch. استمتع بالعرض الرسمي الأول للعبة :

Ahmed Yousry

About promidoz

Editor-in-Chief. About 5 years of experience in Gaming Journalism with more than 13k news written, tens of articles, video scripts and reviews. A hardcore gamer that loves a challenge.